• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Дистанційне навчання

Організація освітньго процесу 11.01-22.01.2021

УКРАЇНА

ІРШАВСЬКА РАЙОННА РАДА ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ПІДГІРНЯНСЬКА ЗАГАЛЬНООСВІТНЯ ШКОЛА І-ІІ СТУПЕНІВ

НАКАЗ

08.01. 2021 року Підгірне № 08-ОД

Про організацію освітнього процесу за

дистанційною формою навчання

для учнів 1-9 класів

Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України № 1/9-692 від 15.12.2020 «Про запровадження карантинних обмежень», постанови Кабінету Міністрів України від 09 грудня 2020 р. №1236 «Про встановлення карантину та запровадження обмежувальних протиепідемічних заходів з метою запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2», листа управління освіти Ужгородської міської ради 18.12.2020 №749/01-13

НАКАЗУЮ:

⦁ Організувати з 11.01 по 24.01. 2021 року освітній процес у школі (навчальні заняття, консультації тощо) з використанням технологій дистанційного навчання без переведення учнів на дистанційну форму здобуття освіти.

⦁ Педагогічним працівникам:

⦁ здійснювати освітню діяльність за допомогою технологій дистанційного навчання (проводити онлайн-консультації, надавати учням плани уроків для самостійного опрацювання, які міститимуть теоретичний матеріал, ілюстративне чи графічне зображення (пояснення), check-list для закріплення знань і творче завдання за допомогою платформ Googl, Сlassroom, додатку Viber тощо);

⦁ взяти до уваги, що під час дистанційного навчання зміст освіти й кількість годин для його опанування не скорочується, а реалізується в синхронному та асинхронному режимах (з урахуванням необхідності запобігання погіршенню здоров’я учнів і вчителів, а також технічних можливостей для синхронної взаємодії);

⦁ приблизний розподіл часу для синхронної взаємодії встановити: 1 урок на тиждень - онлайн-консультація - 15- 20 хвилин на тиждень; 2-3 уроки на тиждень - в 1-2 онлайн-зустрічі; 4 і більше уроків на тиждень — 3 онлайн-зустрічі; доповнені самостійним опрацюванням матеріалів та виконанням завдань;

⦁ беручи до уваги потреби й можливості учнів, оптимізувати тематичне планування, вилучити несуттєві фрагменти, комбінувати матеріал кількох тем в одну;

⦁ передбачити для дітей, в яких немає доступу до електронних ресурсів, організацію навчання за підручниками. Завдання передавати телефоном чи іншими доступними засобами спілкування (завдання мають бути максимально деталізовані, з роз’ясненням порядку опрацювання тем і виконання завдань).

⦁ під час дистанційного навчання в синхронному режимі, враховувати потребу в чергуванні розумової активності з фізичною, пропонуючи учням руханки та ігри, проводячи гімнастику для очей;

⦁ Класним керівникам сприяти ефективній взаємодії між учителями-предметниками, учнями та їх батьками за допомогою соціальних мереж, телефонного зв'язку тощо.

⦁ Психологу школи Манайло Є.М. здійснювати психолого-педагогічний супровід учасників освітнього процесу, застосовуючи дистанційні форми взаємодії, можливості сайту школи та сторінки в соцмережі.

⦁ Заступнику директора школи з НВР Шкоді Г.І. здійснювати методичний супровід дистанційного навчання.

⦁ Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Директор школи О.І.Бєлая

Кiлькiсть переглядiв: 64

Коментарi